9 Şubat 2017 Perşembe

NİB FAB PEDLER

 Yine beeen :) Bügün ki yazım nib fab exfoliate padler üzerine. Watsons indirimden almıştım ben bu padleri. Biliyorum son watsons olaylarından hepimiz  etkilendik ve bundan sonra alışveriş yapıp yapmamak tabi ki sizin kararınız. Ben bu padleri daha önce almıştım ve baya merak eden olunca yazısını yazmak istedim. 






 Paketin içerisinden 60 tane ped çıkıyor. Bunları ben hemen hemen her gün kullanmaya çalıştım ama sanırım başarılı olamadım yoksa bu pedler şimdiye biterdi. 





 Resimde gördüğünüz gibi pedlerin tırtıklı bir yüzeyi var. Bu durum cildinizi hiçbir şekilde rahatsız edeceğini ya da tahriş edebileceğini düşünmüyorum. Tırtıklı olmasından dolayı yüzdeki kirleri çıkarıyor. Ben makyajımı bioderma ile çıkarıp yüzümü yıkadığım halde pedle sildiğim de üzerinde yine az az kirlerin olduğunu gördüm. Bu ürünü uygulayınca yüzümün tamamen temizlendiğine ikna oluyorum diyebilirim. Kokusu güzel bir koku değil kimyasal gibi ama hiç rahatsız edecek bir şekilde kokmuyor. İçerik konusunda bir tecrübem olmasa da glycolic acid'in cilt yenileyici ve cildi aydınlatıcı etkisi olduğunu biliyorum. Aydınlatma olarak etkisi evet var ama cilt rengini açma konusunda bir gözlemim olmadı. Ayrıca ben bu ürünü akşam yatmadan önce uyguluyorum ve bu üründen sonra nemlendirici krem sürme ihtiyacı duymuyorum. Nemlendirici etkisi kesinlikle var. Bu ürünü indirim zamanı 26 tl'ye almıştım.

xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder