27 Şubat 2017 Pazartesi

NARS CRYSTAL PUDRA

  Herkese merhaba. Blog sayfama hoşgeldiniz. Bugün sizlere değerini sonradan anladığım bir üründen bahsetmek istiyorum.  Yüzüme kat kat ürün sürmeyi sevmeyen biriyim. Maalesef ki diğer transparan pudralar bende bu etkiyi yaramakta. Bu yüzden de sürmekten hep kaçındığım bir ürün olmuştur. Yüzümü sabitlemediğim zamanlarda makyajımın çok dayanmadığını farkettiğim de artık böyle bir ürün kullanmam gerektiğini anladım. Eğer sizde benim gibi düşünüyorsanız Nars Crystal Light Reflecting Setting Powder tam size göre bir ürün.





 Öncelikle şunu söylemeliyim ki ben Nars ürünlerinin ambalajlarına bayılıyorum ve çok kullanışlılar. İçinde ki kocaman aynası sayesinde rahatlıkla yanımda taşıyabiliyorum. 7 gr'lık bir ürün.





 Ürünün içinde hafif ışıltılar var. Kesinlikle bu ışıltılar yüzü çok sağlıklı ve çok güzel gösteriyor. Işıltılar çok fazla belli olmuyor. Bu anlamda sizi korkutmasın. Ben bu ürünü ilk aldığımda yüzüme uyguladım ve sanki yüzünüze ürün gelmiyor gibi izlenimi olabilir. Bunu gün içinde makyajınızın ne kadar kalıcı olduğunu görünce anlayacaksınız. Benim ciddi anlamda memnun kaldığım, bayıla bayıla kullandığım bir ürün oldu. Yüzde  ağırlık yapmayan, un kurabiyesi gibi bir görüntüye asla ulaşamayacağınız bir ürün. Ürünü Bağdat Caddesi Nars mağazasından 120 tl ye almıştım.
xox
Asude.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder