21 Şubat 2017 Salı

FAVORİ 5 RUJUM

   Herkese merhaba. Bu başlığı okuyan yakın arkadaşlarım içlerinden kesin şunu diyorlar 'Asude ruj mu sürüyor ki favori ruju var'. Bunu demelerinin haklı sebebi var. Ben çok fazla ruj süren biri değilim. Özellikle rujumu tazelemek gibi bir alışkanlığımın neredeyse hiç olmadığını söylesek yeridir. Ama mat rujlar çıktığından beri merakımın arttığını söyleyebilirim. Çünkü mat rujlar kalıcı. Tazelemek gerekmiyor. Bugün anlatacağım yazıda 1 ruj dışında hepsi mat yapıdan oluşan rujlar.










The Balm Meet Matt(e) Hugles Committed : Bu rujlar arasında The balm en kalıcı olanı. Naneli hoş bir kokusu var. Naneli olduğu için dudakları dolgunlaştırdığı söyleniyor. Benim böyle bir gözlemim olmadı. Mat, sabitlenen bir ruj olduğu için dudağınızı nemlendirmeniz veya peeling yapmanız gerekebilir. Aksi halde çizgi çizgi, pütürlü görünebilir.

Revlon Colorburst Lacquer Balm : Bu benim baharda sürmeyi en çok sevdiğim ruj. Çok doğal duruyor. Fotoda belli olmamış fakat parlak bir ruj. Kalem formda olduğu için sürümü çok kolay. Çevirmeli bir formu var. Gloss yapıda olduğu için kalıcılık konusunda bir şey diyemem. Gün içinde tazelenmesi gereken bir ruj.

Golden Rose 18 numara : Bu sıralar eeeen çok kullandığım ruj. Aşırı doğal. Kalem formda olduğu için sürümü kolay. Sürdükten sonra matlaşıyor bu yüzden kuru bir dudaklarınız var ise nemlendirici sürmeniz gerekebilir. Fotoda mac ruja çok benziyor gibi görünse de , mac daha çok pembe alt tonlu; golden rose ise nude alt tonlu bir ruj.

Nyx FTLS 03 : Rengine bayılarak aldığım, soğuk alt tonlu harika bir ruj. Bordo, kırmızı ruj sürmekten bıktıysanız kesinlikle bu ruja bir bakın derim. Sürümü çok kolay. Ruj dudağa sürülürken kayıyor ve sonrasında sabitleniyor. Mat yapıda bir ruj.

Mac Twig : Mat rujlara ilk bu rujla başladım. Ben kahve, nude tonlarını kendime daha çok yakıştırıyorum ondan bu ruju kullanmaya şu anlık ara verdim. Ama bir zamanlar sık kullandığım rujlar arasındaydı ondan yer vermek istedim. Çok kalıcı bir ruj değil. Gün içinde tazelemek gerekiyor. (Mac rujların kokusu harikaa).
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder