11 Şubat 2017 Cumartesi

LOREAL SAF KİL ARINDIRICI MASKE

  Herkese merhaba ilk izlenim yazısı ile karşınızdayım. Loreal'in bu yeni çıkardığı maskelerin 3 çeşidi bulunuyor. 1.Arındırıcı Maske; arındırır, matlaştırır. 2.Detox Maskesi;detox etkisi sağlar ve ışıltı kazandırır. 3.Peeling Maskesi; pürüzsüzleştirir,gözenekleri temizler. Başlıktan da anladığınız gibi Loreal'in yeni çıkardığı saf kil arındırıcı maske ilk izlenim yazısı olacak. Önce sizlere ürünün vaatlerinden söz edeyim. 3 saf kilin birleşiminden oluşan bu maske içerisinde; cildi pürüzlerden ve fazla yağdan arındıran yoğun silikat içeren arı kili, cildi kusursuzlaştırıcı minareller bakımından zengin olan montmorillonit kili ve cildi temizlemeye yardımcı olan rhassoul kili bulunuyor. 






 Ambalajının rengi sizce de harika değil mi??. Ve şunu kesin söylemem gerek şimdiye kadar kokladığım eeeeen güzel maske. Benim her şeyi kokladığımı yakın arkadaşlarım bilir. Bu maskeyide koklamasam olmazdı tabiki de :D. 







 Ürünü bugün ilk defa uyguladım  ve yapısı o kadar güzel ve kremsi ki bayıldım. Arındırıcı maske olduğu için kurutması kaçınılmazdı ve beklediğim gibi yüzümü kuruttu.  Bu yüzden yağlı ciltlerin kesinlikle bayılacaklarını düşündüğüm bir maske. Kremsi yapısı sayesinde yüzünüze rahatlıkla uygulayabiliyorsunuz. İlk defa kullandığım için cildimde yan etkisini görmedim. Benim şimdilik sevdiğim kullanmaya devam edeceğim bir maske oldu. The body shop'un çıkardığı maskeler gibi yüzünüzün ihtiyaç duyduğu yerlere göre maskeleri uygulayabiliyorsunuz. Bu yüzden en kısa zamanda detox maskesini alıp denemek istiyorum. Ürünün indirimli fiyatı 18.50 .İndirimsiz 36.50 tl. Gratisler de bulabilirsiniz.
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder