14 Şubat 2017 Salı

CHOCOLATE PİNK FİZZ FAR PALETİ

   Sevgilisi olan olmayan herkesin Sevgililer Günü kutlu olsun. Sevgililer Günün de sizlere çok tatlış bir yazı hazırladım. Dışı çikolataya benzeyen MakeUp Revolution markasının PİNK FİZZ paleti ile karşınızdayım.



 Gördüğünüz gibi alınası bir palet. Maalesef ki ülkemizde bu marka yok. Ben İnstagram'dan dupdurushop isimli kullanıcıdan sipariş ettim. Ürün o kadar güzel sarılıydı ki farlarım kırılmadan elime ulaştı.



  Paleti açtığınız anda farların harika kokusu burnunuza geliyor. Genel anlamda bütün renkler çok güzel görünüyor. Her farın pigmentasyonları birbirinden farklı. Açık renklerin pigmentasyonu daha az iken koyu renkli farların pigmentasyonu biraz daha fazla. Palette 2 tane mat far bulunuyor. Geri kalan bütün renkler ışıltılı yapıda.



 Açık renkli farlardan zaten çok umudum yoktu. Göz kapağında renkleri çokta belli olmuyor. 




Flaştan parıltılar biraz fazla çıkmış. Bu paletteki farlar ne kadar parıltılı olsa da içlerinde az simler var. Sanırım bu yüzden bu paleti kullanmayı çok tercih etmiyorum.




 Bu paletteki farların en güzel özelliği çok tozutmamaları. Kalıcılıkları ise orta. Açık renkteki farlar kalıcı değil fakat orta ve koyu renkteki farların kalıcıkları orta düzeyde. Ben bu paleti 60 tl ye almıştım fakat o fiyata bence daha güzel paletler alabilirsiniz. Eğer yurtdışına çıkma imkanınız var ise şans verebilirsiniz. Mutlu Günler.
xox
Asude.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder