25 Mart 2017 Cumartesi

MEYBELLİNE PUSH UP ANGEL MASKARA

  Merhabalar daha önceki bir yazımdan size çok sevdiğim bir maskaradan bahsetmiştim. O yazımı Şuradan okuyabilirsiniz. Maskaram bittiğinde aynısını almak yerine, methini çok duyduğum bir maskarayı almayı tercih ettim. Bu ürün Meybelline markasının Angel Push Up Angel maskarası.





  Öncelikle ürünün ambalajı ve rengi harika. Eğer önceki yazılarımı okumadıysanız size bir maskaradan ne beklediğimden söz edeyim. Öncelikle kat kat ürün uygulamayı asla sevmem. Çünkü ürün kirpiklerimde ağırlık yapar. Tek tek ayırması, akmaması,ve siyahlık vermesi benim için kafidir. Eğer sizinde beklentileriniz bu yöndeyse bu maskaradan memnun kalacaksınız. Gelelim bu maskaranın etkilerine.





  Kıllı yapıda bir fırçası yok. Plastik olması sayesinde kirpikleri tarak gibi tek tek ayırıyor. Gün içinde asla bir akma gözlemlemedim. Yalnız eğer kirpikleriniz kıvrık değilse kesinlikle bu üründen önce kirpik maskarası kullanmanız gerekiyor, çünkü ben kıvırma konusunda pek yeterli bulmadım ürünü. Gün içinde ağırlık yapmayan, kirpikleri çok doğal ve güzel gösteren memnun kaldığım bir maskara oldu. Göz makyajımı  garnier micellar suyla çıkarırken herhangi bir zorlukta yaşamadım. Gratis indirimden 20.95 gibi bir fiyata almıştım.
xoxo
Asude

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder